§1 PRZEDMIOT REGULAMINU
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie Hotelu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej, jak również poprzez dokonanie rezerwacji, zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w Hotelu. Dokonując ww. czynności Gość potwierdza iż zapoznał się i akceptuje warunki regulaminu.
- Regulamin obowiązuje wszystkich Gości przebywających na terenie Hotelu Złoty Groń.
- Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji hotelowej, a także na stronie Hotelu www.hotelzlotygron.pl oraz w pokojach.
§2 DOBA HOTELOWA
- Pokój hotelowy wynajmowany jest na doby hotelowe.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15:00 do godziny 11:00
- Śniadania są wydawane codziennie w godz. 7:30 - 11:00
§3 REZERWACJA, MELDUNEK I PŁATNOŚCI
- Podstawą do zameldowania Gościa jest okazanie pracownikowi Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
- Gość hotelowy nie może przekazywać pokoju osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę za pobyt.
- Osoby niezameldowane w Hotelu mogą gościnnie przebywać w pokoju hotelowym od godziny 7:00 do godziny 22:00
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin w szczególności poprzez wyrządzenie szkody na mieniu hotelowym lub mieniu Gości, pracowników Hotelu lub innych osobach przebywających w Hotelu.
- Rezerwacja nosi miano gwarantowanej, jeżeli zostanie dokonana wpłata zadatku w wysokości 30% wartości w terminie 3 dni od dnia złożenia rezerwacji. Brak zadatku może skutkować automatycznym anulowaniem rezerwacji.
- W przypadku anulacji rezerwacji pokoju hotel nie zwraca zadatku.
- Gość reguluje należność za całość deklarowanego i zadatkowanego pobytu przy zameldowaniu. Za wcześniejszy wyjazd Hotel nie zwraca pieniędzy.
- Hotel zastrzega sobie prawo do pre-autoryzacji karty kredytowej lub pobrania depozytu gotówkowego w wysokości odpowiadającej 100 Euro. W momencie odmowy recepcjonista ma prawo odmówić wydania karty/klucza do pokoju.
- Jeżeli życzycie sobie Państwo fakturę, prosimy o przesłanie takiej informacji najpóźniej w dniu wykonania przelewu. Zadatek zafiskalizowany jest natychmiast po zaksięgowaniu na koncie.
- Jeżeli należność za parking nie jest regulowana odrębnie (na podstawie regulaminu) korzystania z miejsc
- parkingowych uregulowania zapłaty za najem miejsca parkingowego następuje wraz z uregulowaniem
- należności za pokój hotelowy lub inną usługę hotelu.
§4 USŁUGI
- Hotel świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem.
- W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług Gość jest proszony o niezwłoczne ich zgłaszanie do Recepcji, co umożliwi pracownikom poprawę standardu świadczonych usług.
- Hotel ma obowiązek zapewnić Gościom:
- warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku (patrz §8, punkt 2)
- bezpieczeństwo pobytu, w tym bezpieczeństwo zachowania w tajemnicy informacji o Gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w Hotelu.
4. Opłata parkingowa nie jest wliczona w cenę pobytu.
5. Dodatkowo na życzenie Gościa, Hotel świadczy nieodpłatnie następujące usługi:
- udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
- budzenie o wyznaczonej godzinie,
- przechowanie bagażu Gościa,
- zamawianie taksówki,
- informowanie o atrakcjach turystycznych i sportowych
§5 ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- Dzieci poniżej 12 roku życia powinny znajdować się na terenie Hotelu pod stałym nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody powstałe w wyniku działania dzieci.
- Gość hotelowy ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia wyposażenia i urządzeń technicznych Hotelu, powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
- W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Hotel może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka jest zobowiązana do niezwłocznego zastosowania się do żądań Hotelu.
- Każdorazowo Gość opuszczający pokój ze względów bezpieczeństwa, powinien wyłączyć telewizor, zgasić światło, zakręcić krany oraz zamknąć drzwi.
- Hotelowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do Hotelu w przypadku opóźnienia z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowaniem należności za świadczone usługi.
§6 ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU
- Hotel ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług w zakresie określonym przepisami kodeksu cywilnego.
- Gość powinien zawiadomić Recepcję o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Hotel odpowiada z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności albo przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną, jeśli przedmioty te zostały oddane na przechowanie do depozytu hotelowego.
- Hotel zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia do depozytu hotelowego przedmiotów o dużej wartości, znacznych kwot pieniężnych, przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu oraz przedmiotów wielkogabarytowych, których nie można umieścić w depozycie.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia i utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt, niezależnie od tego, czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu hotelowym czy poza terenem Hotelu.
§7 ZWROT RZECZY POZOSTAWIONYCH
- Przedmioty osobistego użytku, pozostawione w pokoju hotelowym przez wyjeżdżającego Gościa, będą na jego prośbę odesłane na wskazany przez gościa adres. Koszty przesyłki pokrywa Gość.
- W przypadku nie otrzymania od Gościa dyspozycji odesłania pozostawionych rzeczy, Hotel przechowa powyższe przedmioty na koszt właściciela przez okres trzech miesięcy, a po upływie tego okresu przedmioty te przejdą na własność Hotelu. Artykuły spożywcze będą przechowywane przez 24 godziny.
§8 CISZA NOCNA
- W Hotelu obowiązuje cisza nocna od godziny 22:00 do godziny 7:00 rano.
- W przypadku naruszenia ciszy nocnej przez Gości Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gości karą grzywny w wysokości 1000 zł.
- Hotel zastrzega sobie prawo do organizowania imprez w godzinach ciszy nocnej.
- Osoby uporczywie naruszające, mimo wielokrotnego upomnienia pracowników Hotelu, ciszę nocną mogą być usunięte z obiektu przez pracowników Ochrony.
§9 REKLAMACJE
- Gościa mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług.
- Wszelkie reklamacje przyjmuje Recepcja.
- Reklamacja powinna być złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w standardzie świadczonych usług.
§10 POSTANOWIENIA DODATKOWE
- W Hotelu i jego bezpośrednim otoczeniu obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu poza wyznaczonymi do tego miejscami, przeznaczonymi do tego celu.
- W pokojach hotelowych nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych - broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych i iluminacyjnych.
- Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2002 r. nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami) przez Hotel i Restauracja Złoty Groń Istebna 593 43-476 Istebna dla potrzeb niezbędnych do realizacji pobytu Gościa w Hotelu, korzystania przez Gościa z pozostałych usług świadczonych przez Hotel. Gość ma prawo wglądu do swoich danych osobowych oraz ich korygowania.
- Zakazuje się prowadzenia na terenie Hotelu akwizycji i sprzedaży obnośnej.
- Zabrania się nadmiernego hałasowania na terenie Hotelu, powodowania nieprzyjemnych zapachów i innych rzeczy, które przeszkadzają, szkodzą czy irytują pozostałych Gości Hotelu.
- Gościom nie wolno dokonywać jakichkolwiek zmian w pokojach hotelowych i ich wyposażeniu, poza nieznacznym przestawianiem mebli i wyposażenia, nie naruszającym ich funkcjonalności i bezpieczeństwa korzystania.
- Dla dzieci do lat 4 - pobyt jest bezpłatny, jeżeli śpią na łóżku z rodzicami. Dziecko ma prawo do korzystania ze śniadań.
- Jeśli Gość pod wpływem alkoholu i/ lub środków odurzających zakłóca spokojny pobyt innych Gości lub funkcjonowanie Hotelu, może zostać z niego usunięty.
- Zabrania się wnoszenia sprzętu narciarskiego do pokoju.
- Kubki/butelki na wodę są wyposażeniem pokoju. Zabranie wiąże się z naliczeniem opłaty. Artykuły te mogą Państwo zakupić w Recepcji.
- W każdym pokoju znajduje się wykaz przedmiotów będących wyposażeniem pokoju hotelowego . Hotel ma prawo obciążyć gościa za braki powstałe podczas pobytu.
- Przypominamy Państwu, że wszystkie pokoje w hotelu są pokojami dla NIEPALĄCYCH. Opłata za palenie w pokoju wynosi 3 doby hotelowe.
- Dane do przelewu: GOLDENPEAK Sp. z o.o. 43-470 Istebna 593, NIP: 548 261 68 47 REGON: 241 59 28 38, SGB BANK S.A. ODDZIAŁ REGIONALNY W GDYNI, SGB GOLDENPEAK 25 1610 1205 2000 0050 0286 0003, BIC/SWIFT: POLUPLPR